"La lectura fa l'home complet, la conversa el fa àgil i l'escriure precís" Francis Bacon

divendres, 6 de desembre del 2013

10 FRASES DE MANDELA

Us oferim un recull de frases de Nelson Mandela per homenatjar la seva vida.

"La glòria més gran no és evitar caure sinó aixecar-se sempre" .

" Somio en  una Àfrica  que estigui en pau amb ella mateixa " .

"No puc oblidar però sí puc perdonar ".

"El valent és aquell que conquereix els seus temors".

"No pot haver una revelació més intensa de l' ànima d'una societat que la forma en què tracta als seus nens " .

"Els veritables líders han d'estar disposats a sacrificar-ho tot per la llibertat del seu poble" .

" L'educació és l'arma més poderosa que pots utilitzar per canviar el món "

"La pobresa no és natural, és creada per l'home i pot superar-se i eradicar mitjançant accions dels éssers humans . I eradicar la pobresa no és un acte de caritat , és un acte de justícia" .

"No em jutgis pels meus èxits , jutja'm per les vegades que vaig caure i em vaig tornar a aixecar".

" La mort és inevitable . Quan un home ha fet el que ell considera com el seu deure envers el seu poble i el seu país , pot descansar en pau . Crec que he fet aquest esforç i que , per tant , descansaré per a l'eternitat " .

FONT : http://actualidad.rt.com/actualidad/view/113334-mandela-frases-dijo-vida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada